onsdag 19 oktober 2011

autumn

Jag är med och deltar i ytterliggare en tävling, denna gången är det den här tävlingen hos Sysslingarna.
Temat är höst och det tog inte lång tid för mig att bestämma mig för vilken bild jag skulle ta!

Om jag nu skulle vinna tävlingen skulle jag hemskt gärna vilja vinna detta Close Up filtret från Tvspelsweb.

Nikon D7000 + Nikkor 18-105/1:3-5,6

Jag ska nu försöka klämma in en liten motivering till varför just jag ska vinna denna tävlingen:Inte nog med att bilden föreställer min underbart vacka kusin så är det ju kanske inte direkt en typisk höstbild men ändå är det de, förstår ni vad jag menar? Det är ju en massa löv med underbara höstfärger, men dom sitter inte längre på trädet utan på och runt min kusin.
En typiskt höstbild på ett otypiskt sätt helt enkelt!


PS. Glöm inte att klicka på bilden för att se den i rätt kvalité!

4 kommentarer:

  1. Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder.
    Finns även massa spännande tävlingar bla en veckans blogg tävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag:) så kolla gärna in min blogg:) kram

    SvaraRadera
  2. Så lite så!

    Ha en fortsatt bra fredag :)

    SvaraRadera
  3. du har väl inte missat tävlingen om de virkade shortsen på bloggen? :)

    tävla vettja! :D http://fotokobran.se/2011/october/utkast-okt-20-2011-2.html

    SvaraRadera