torsdag 29 september 2011

tidningskungen.se


(Bilder lånade från http://tidningskungen.se och kollage gjort av mig)


Tänkte passa på att tipsa om Tidningskungen.se (<- Klicka)!Där finns det över 3000 olika tidningar, både svenska och internationella i över 30 olika kategorier, alltså finns det någonting för alla.

Något jag tycker är jättebra med den sidan är att man kan ge bort prenumerationer i julklapp, födelsedagspresent eller liknande. Jag har själv gjort det och jag kan säga att det var väldigt uppskattat. Jag har även fått det själv på olika fotograferings tidningar ett par gånger och det är verkligen guld värt, en perfekt present för ett bra pris alltså!

Så gå in på
Tidningskungen.se (<- Klicka), ge bort en prenumeration, beställ till dig själv eller kanske önska dig en i födelsedagspresent?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar